Ευφυής Εκπαίδευση

Ευφυείς Τεχνολογίες για την Εκπαίδευση

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
  • Διαδραστικοί Πίνακες
  • Ιστορίες Εκπαίδευσης
  • SMART Notebook
  • Διαδραστικά θρανία
  • Εκπαιδευτικό Υλικό
Ιστορίες Εκπαίδευσης με ΤΠΕ

Διδάσκοντας με τον διαδραστικό πίνακα SMART Board στο 2ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας

E-mail Εκτύπωση PDF


Ζητήσαμε από τον κο Γιάννη Κασκαμανίδη από το 2ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας, να μας περιγράψει τις εμπειρίες και τις εντυπώσεις του ίδιου, των συναδέλφων του και των παιδιών από τις πρώτες εβδομάδες επαφής με τους διαδραστικούς πίνακες SMART Board (το σχολείο απέκτησε τον πρώτο διαδραστικό του πίνακα τον Φεβρουάριο). Ο κος Κασκαμανίδης είναι δάσκαλος στην Ε΄τάξη, κι έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές σχετικές με τη χρήση της τεχνολογίας στην εκπαίδευση. Το σχολείο στο οποίο υπηρετεί, έχει γύρω στους 150 μαθητές σε 7 αίθουσες διδασκαλίας που, προς το παρόν, βρίσκονται σε ένα παλιό κτίριο της νομαρχίας. Όπως και τα περισσότερα σχολεία, είναι εξοπλισμένο με εργαστήριο υπολογιστών, ενώ διαθέτει και σχετικά γρήγορη σύνδεση στο διαδίκτυο.

Διαδραστικός πίνακας SMART Board από την Ευφυή Εκπαίδευση στο 2ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας
"Οι μαθητές μου δείχνουν ενθουσιασμό, που μετατρέπεται σε διαρκή θετική στάση απέναντι στο μάθημα. Θέλουν να τον χρησιμοποιούν, οπότε σε κάθε ερώτημα αυτοί που θέλουν να “σηκωθούν στον πίνακα” είναι περισσότεροι απ' ότι στον συμβατικό πίνακα" μας είπε ο κος Κασκαμανίδης σχετικά με τη χρήση του διαδραστικού πίνακα SMART Board στην τάξη του.

Περισσότερα...
 

Οι διαδραστικοί πίνακες SMARTBoard στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Χίου

E-mail Εκτύπωση PDF

Διαδραστικός πίνακας SMART Board από την Ευφυή Εκπαίδευση σε σχολική τάξη στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Χίου
Στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Χίου όλοι οι δάσκαλοι χρησιμοποιούν διαδραστικούς πίνακες SMART Board στο μάθημά τους, και είναι ενθουσιασμένοι. "Ο κάθε δάσκαλος βάζει τη φαντασία του και την εφευρετικότητά του", μας λέει ο διευθυντής του σχολείου.

Την Τετάρτη, 10 Μαρτίου 2009, επισκεφθήκαμε το 8ο Δημοτικό Σχολείο Χίου, ένα από τα πρώτα, αν όχι το πρώτο, δημόσιο δημοτικό σχολείο της χώρας που εγκατέστησε διαδραστικούς πίνακες σε όλες τις αίθουσες διδασκαλίας. Ο λόγος της επίσκεψής μας ήταν να ελέγξουμε αν οι διαδραστικοί πίνακες SMART Board που εγκαταστήσαμε λειτουργούν σωστά και πως έχουν επηρεαστεί οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και η σχολική ζωή από το νέο αυτό εργαλείο.

Με ικανοποίηση διαπιστώσαμε ότι οι δάσκαλοι είχαν να πουν μόνο καλά λόγια για τους διαδραστικούς πίνακες, και είχαν διάφορες ιδέες για να τους χρησιμοποιήσουν δημιουργικά. Ζητούσαν συνεχώς τις συμβουλές και τις υποδείξεις μας για τα εργαλεία του λογισμικού Notebook και το πως μπορούν να κάνουν αυτό ή εκείνο όταν χρησιμοποιούν τον πίνακα και ανυπομονούσαν να ξεκινήσουν την εκπαίδευση στη χρήση τους.

Στο τέλος, ζητήσαμε από τον κο Λευτέρη Μερεσεντζή, τον διευθυντή του σχολείου, να μας παραχωρήσει μία συνέντευξη, με θέμα την είσοδο των διαδραστικών πινάκων στο σχολείο που διευθύνει.

Περισσότερα...
 


Δείτε ...

Τα βίντεο της Ευφυούς Εκπαίδευσης στο YouTube

Μοιραστείτε ...

Σχολιάστε ...

Βρείτε μας στο


8o Δημοτικό Χίου

"Οι εντυπώσεις από τους διαδραστικούς πίνακες είναι εξαιρετικές. Συνεχώς ανακαλύπτουμε σ' αυτούς νέα εργαλεία που βοηθούν στη μάθηση"

Λευτέρης Μερεσεντζής, διευθυντής 8ου Δημοτικού Σχολείου Χίου

1o Δημοτικό Δράμας

"Οι μαθητές προσαρμόστηκαν αμέσως στο μάθημα με διαδραστικούς πίνακες. Η τεχνολογία είναι καινούρια και ο παράγοντας έκπληξης και θαυμασμού λειτουργεί θετικότατα."

Στράτος Κυριαζίδης, διευθυντής 1ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας

Δημοτικό Αρσακείου Ροδόπης

"Tα ενθουσιάστηκαν και πειραματίζονται ακόμη και στα διαλείμματα των μαθημάτων. Η συγκέντρωση της προσοχής τους στο μάθημα είναι απόλυτη"

Δημήτρης Ρούφος, διευθυντής Δημοτικού Σχολείου Αρσακείου Ροδόπης

Δημοτικό Παγώνδας Σάμου

"Οι νέες τεχνολογίες και ο Η/Υ δεν καταργούν το δάσκαλο αλλά αντίθετα τον μετατρέπουν σε δημιουργό και εμψυχωτή των μαθητών"

Γιάννης Αξιώτης, διευθυντής Δημοτικού Σχολείου Παγώνδας Σάμου

Λύκειο Καλλιμασιάς

"Μπορούν να ωφεληθούν ιδιαίτερα τα μαθήματα των θετικών επιστημών, που έχουν και πειραματικό σκέλος, όπως Φυσική, Βιολογία κλπ.

Βασίλης Βασιλάκης, πληροφορικός του Λυκείου Καλλιμασιάς

Πειραματικό Δημοτικό Φλώρινας

"Το λογισμικό που διαθέτει ο πίνακας, προσφέρει μια ογκώδη συλλογή από ψηφιακά διδακτικά εργαλεία (π.χ. γεωμετρικά όργανα, χάρτες, [...] εικόνες, εργαλεία δημιουργίας διαδραστικών ασκήσεων κλειστού τύπου)."

Γιάννης Κασκαμανίδης, 2ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας

Το on-line σχολείο Mathisis.org

"Ακρογωνιαίος λίθος ενός εκπαιδευτικού συστήματος είναι η ελευθερία στη διάδοση ιδεών και η δυνατότητα πρόσβασης στη γνώση. Για να πραγματοποιηθεί αυτό θα πρέπει το εκπαιδευτικό σύστημα να γίνει λιγότερο εσωστρεφές να δοθεί η δυνατότητα εμπλουτισμού του περιεχομένου των σχολικών εγχειριδίων μέσα από τη συμμετοχή σε ομάδες και να υιοθετηθούν ανοικτά πρότυπα στην ανάπτυξη και διακίνηση εκπαιδευτικού υλικού."

Από την ομάδα www.mathisis.org

Στο σχολείο του μέλλοντος

"Το «Σχολείο του Μέλλοντος» [...] θα προσπεράσει την τυπική και δασκαλο-κεντρική διδασκαλία, με στόχο τη μαθητο-κεντρική και βιωματική μάθηση, η οποία μεταμορφώνει τον παθητικό μαθητή σε συν-δημιουργό και συν-υπεύθυνο της δικής του γνώσης"

Βασίλης Οικονόμου, πληροφορικός και εκπαιδευτικός, Εκπαιδευτήρια Δούκα

Σχολικό εργαστήριο με Thin Clients

"Η φιλοσοφία μας θέλει την εκπαίδευση ανοικτή και προσβάσιμη σε όλους , τα προϊόντα εκπαιδευτικής τεχνολογίας να φτάνουν στους μαθητές όλων των σχολείων και ακόμα όλοι οι μαθητές να λαμβάνουν ισότιμα υψηλή και ποιοτική εκπαίδευση."

Αβραάμ Τριανταφυλλίδης, 2ο Δημοτικό Σχολείο Καλυβίων Αττικής

2ο Δημοτικό Μουρεσίου Μαγνησίας

"Το δικό μου όραμα περιλαμβάνει [...] μια τάξη 10-16 μαθητών, κατάλληλα εξοπλισμένη (υπολογιστές, διαδραστικούς πίνακες, ίντερνετ), ώστε να αποτελεί «μπαλκόνι με θέα τον κόσμο». Ο διαδραστικός πίνακας είναι μια αναγκαία εξέλιξη [...]. Αν μπορούσα κάθε τοίχος της αίθουσας θα ήταν ένας διαδραστικός πίνακας. "

Μανώλης Χειλαδάκης, δάσκαλος στο 2ο Δημοτικό Μουρεσίου Μαγνησίας

Η Β. Νιάρου για τους Διαδραστικούς Πίνακες

"Οι διαδραστικοί πίνακες αποτελούν έναν πολύ αποτελεσματικό τρόπο διάδρασης με ψηφιακό υλικό και πολυμέσα σε ένα περιβάλλον εκπαίδευσης με πολλά άτομα."

Βασιλική Νιάρου, 2ο ΕΠΑΛ Νέας Σμύρνης

eTwinning και συνεργατική εκπαίδευση

"Η Δράση eTwinning δημιουργήθηκε για να δώσει στους μαθητές της Ευρώπης την ευκαιρία να μάθουν συνεργατικά, να μοιραστούν τις ιδέες τους και να δημιουργήσουν νέες φιλίες."

Β. Νιάρου
Πρέσβης Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης στο πρόγραμμα eTwinning

Εκπαιδευτική Πύλη e-yliko.gr

"Ως Εκπαιδευτικός θα προτιμούσα να κάνω μάθημα σε μια αίθουσα που διαθέτει διαδραστικό πίνακα και εγκατάσταση υπολογιστών σε κάθε θρανίο. [...] ο μαθητής φτάνει στη γνώση μέσα από δραστηριότητες έρευνας και πειραματισμού με το δάσκαλο βοηθό στην ανακάλυψη της γνώσης και όχι πάροχο της γνώσης [...]. Αυτό επιτυγχάνεται κατά τον καλύτερο τρόπο με τον διαδραστικό πίνακα."

Ευφροσύνη Γρουσουζάκου, εκπαιδευτικός πληροφορικής, Εκπαιδευτική Πύλη Υπ.Ε.Π.Θ.

Ένωση "Μ. Δερτούζος"

"Ο Smart Board ήταν πραγματικά εντυπωσιακός. Παρέχει δεκάδες ψηφιακές ευκολίες στον εκπαιδευτικό διευκολύνοντας κατά πολύ το έργο του. Αυτό που βρήκα ενδιαφέρον από παιδαγωγικής σκοπιάς ήταν οι δυνατότητες για συνεργατικές μορφές διδασκαλίας καθώς και ο συνδυασμός διαδραστικού πίνακα και tablet PC."

Γιάννης Σαλονικίδης, δάσκαλος στο 11ο Δημοτικό Ευόσμου, Πρόεδρος της Ένωσης «Μιχάλης Δερτούζος», Αντιπρόεδρος e-Δίκτυο-ΤΠΕ-Ε

e-yliko: Η εκπαιδευτική πύλη του Υπ.Ε.Π.Θ.

"Η Εκπαιδευτική Πύλη www.e-yliko.gr είναι ο επίσημος δικτυακός τόπος του υπουργείου Παιδείας που παρέχει στην εκπαιδευτική κοινότητα εκπαιδευτικό υλικό και λογισμικό. Οι προτάσεις διδασκαλίας έχουν την έγκριση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου."

Έφη Γρουσουζάκου, Εκπαιδευτική Πύλη του Υπ.Ε.Π.Θ.

2ο Δημοτικό Καλυβίων Αττικής

"Το μάθημα που επιτυγχάνεται με το διαδραστικό πίνακα ενεργοποιεί όλη την τάξη, συγκεντρώνει την προσοχή και ενισχύει τη διάδραση με τον εκπαιδευτικό [...]. Με το διαδραστικό πίνακα ενισχύεται η κοινωνική μάθηση, όπως προσδιορίζεται από τον εποικοδομισμό, όπου η [...] ενεργή συμμετοχή του [μαθητή] αποτελεί το κλειδί στη δόμηση της γνώσης."

Αβραάμ Τριανταφυλλίδης, 2ο Δημοτικό Σχολείο Καλυβίων Αττικής


parajumpers pas cher parajumpers pas cher parajumpers pas cher parajumpers pas cher woolrich outlet online woolrich outlet online woolrich outlet online woolrich outlet online woolrich outlet online nike tn pas cher peuterey outlet piumini woolrich outlet golden goose outlet golden goose outlet chaussures de foot chaussures de foot chaussures de foot chaussures de foot golden goose outlet saldi golden goose outlet saldi golden goose outlet saldi golden goose outlet saldi golden goose outlet saldi golden goose outlet saldi chaussures de foot 2017 chaussures de foot pas cher